Pages

Monday, December 5, 2011

Alternatif kepada Astrx...TV Satelit


Openbox S10/S11 HD
  



Salam semua...

Kepada rakan2 yang membaca blog saya, Ada berita baik untuk anda yang meluat dengan bayaran tinggi astro, saya menyediakan pakej Full Channel Astro kecuali Beyond and First. kepada pembaca yang belum faham atau tahu pasal decoder ini kena cari2 la dalam blog saya ni: http://anakjatimalau.blogspot.com/2011/11/bicara-satelit-tv-astro-thaisat-indosat.html

Untuk pakej yang saya sediakan adalah :

Decoder Openbox S10/S11 HD. Saya akan memberi langganan lengkap Astrx dan Satelit TV channel kecuali Beyond dan First.

Bayaran: 
RM600 untuk Decoder dan langganan setahun!!! setelah cukup setahun, anda semua sambung bayar RM250 saja. Tak ada bayaran bulanan kecuali bayaran Internet saja...kalau dikira2 sebulan bayaq 20 ja utk full pakej...murah sgtkan?? Mengapa bayar lebih, Bayar hanya satu bil, anda dapat 2 benda, internet dan Astro. Menarik bukan.

Kenapa ada Internet:
Sebab kita sharing guna server, internet tu bukan untuk download, kita just connect ke server saja. Satelit astro akan pancarkan isyarat ke dish astro anda. Sebagai contoh, saya cuma langgan streamyx 380kbps saja, sambil2 tu saya boleh main internet dan menonton... tetapi untuk rumah yang mengguna servis internet ramai tu, sebaiknya langgan streamyx >512kbps. Untuk connection ngan server pakai 380kbps pun dah ok..yang penting STABLE!!!STABLE!!!STABLE!!!

Kenapa pilih saya:
Selain siaran astro, jika anda tambah dish lagi satu, anda boleh dapat siaran truevison, dan byk lagi...

Hubungi sapa :
Untuk maklumat lanjut, anda boleh call no saya 019-5472207. Saya akan terangkan dari A-Z.

how it work!!!
Jom tgk carta aliran kat bawah ni!!

1 comment:

mat jaid said...

berminat ni bro....
aku call xjwb plak....
msg aku bro..0179323556